Politica de anulare serviciu

Content Image

POLITICA DE ANULARE SERVICIU (POLITICA DE RETUR)

Capitolul I – Înțelesul unor termeni

Termenii cu majuscule folosiți în această politică au înțelesul prevăzut în Termenii și Condițiile disponibile la: https://liskapark.ro

Capitolul II – Contractul la distanță și dreptul de retragere

Prin achiziționarea biletelor sau serviciilor comercializate de Societate prin intermediul Website-ului, între Dumneavoastră și Societate se încheie un Contract la distanță. Conținutul acestui contract este reglementat de Termenii și Condițiile menționate mai sus, de legislația aplicabilă, de Politicile GDPR și de prezenta Politică de retur.

Conform O.U.G. nr. 34/2014, aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță în termen de 14 zile calendaristice, fără a justifica decizia și fără costuri suplimentare, cu excepția celor specificate de lege.

Condiții de exercitare a dreptului de retragere
  • Perioada de 14 zile începe din ziua în care dumneavoastră sau o persoană indicată de dumneavoastră intrați în posesia fizică a biletelor sau a serviciilor achiziționate.
  • Dacă ați achiziționat mai multe bilete sau servicii livrate separat, perioada începe din ziua în care intrați în posesia ultimului bilet sau serviciu.
Procedura de retur
  • Pentru a anula serviciul și a solicita returul, trebuie să completați formularul de retur disponibil pe Website sau cel atașat acestei politici și să îl trimiteți înainte de expirarea celor 14 zile, la adresa de email: office@liskapark.ro
  • După confirmarea solicitării, eventualele sume plătite vă vor fi rambursate conform condițiilor stipulate mai jos.
  • Pentru biletele sau serviciile achiziționate online, nu există livrare fizică, astfel returnarea constă în anularea serviciului.
Capitolul III – Rambursarea plății
  • Societatea va rambursa toate sumele achitate în maxim 14 zile de la data comunicării deciziei de retragere, sub rezerva respectării condițiilor acestei politici.
  • Rambursarea se face prin transfer bancar în contul indicat în formularul de retur. Dacă nu aveți cont bancar, vă rugăm să ne contactați pentru a stabili o metodă alternativă.
Capitolul IV – Fotografii și imagini

În timpul evenimentelor organizate în cadrul Liska Park, este posibil să se realizeze fotografii pentru scopuri de promovare. Dacă aveți obiecții față de prezența dumneavoastră în fotografii, vă rugăm să ne contactați conform secțiunii „Dreptul la opoziție” din Politica de confidențialitate.

Capitolul V – Excepții de la dreptul de retur

Conform legii și politicilor noastre, dreptul de retragere nu se aplică în cazul serviciilor deja executate sau parțial executate după consimțământul expres al dumneavoastră, de exemplu dacă ați participat la evenimentul pentru care ați achiziționat bilet.

Capitolul VI – Alte informații

Pentru întrebări sau dificultăți legate de anularea serviciilor, vă rugăm să ne contactați la office@liskapark.ro.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica această politică, iar în cazul unor modificări semnificative, vă vom informa în mod corespunzător.

Ultima actualizare: 02.04.2025